Tuesday, September 6, 2011

I think im not in mood .



This is the look of my table in the class of BEL.
Ahaaa, aku langsung takde mood nak ke class lagi.
Paper-2 BEL yang dah dapat pun sangat mengecewakan. 
Macam mana nak dapat DL pun aku taktahu.


Aku rindu sangat dekat budak-2 class Bougainvilla && Gamma :')
Rindu yang aku sendiri taktahu macam mana nak tunjuk lagi.
Gelak tawa diorang, lawak lawak diorang, waktu study kita sama-2.


Bukan class sekarang tak best, BUKAN.
Cuma aku rasa persahabatan dengan diorang dulu adalah yang paling indah.
Aku tak pernah rasa menyesal letak diorang dalam hati aku ni kat tempat paling tinggi.
Sebab aku tahu, mereka adalah yang terbaik :)
Ya Allah, pertemukan lah kami sekali lagi.
Walau hanya dalam mimpi
^
|
|
 | 
# Nampk tak betapa rindunya aku kat korang ? Huhh.



No comments:

Post a Comment