Monday, September 5, 2011

973 hari


5th January 2009 - 5th September 2011 = 973 hari
:)



Dear Rasyid, hari ni hari ke-973 awak jadi milik saya. Yess, im so in love with you and every second the love is increase and never goes down. Saya bersyukur awak jadi milik saya. And jujur, saya tak sanggup nak hilang awak. Saya tak sanggup nak tengok awak jadi milik orang lain. Walau otak saya kata saya masih boleh kalau takde awak, tapi hati saya merintih kata tak. Awak, saya harap awak tak pernah menyesal miliki saya. saya harap awak sentiasa bahagia di sisi saya. Saya minta maaf sebab selalu tunjukkan perangai annoying yuckss ni kan ? Maafkan saya. Jujur, bukan awak yang pertama dalam hati saya. Tapi saya yakin, awak yang akan miliki hati ini untuk hari-2 seterusnya. I know im not your perfect one huh. But i'll try to be you one. Saya takboleh nak jauh dari awak, memang takboleh. Tapi sebab awak juga saya kuat. Awak kawan baik saya dari dulu sampai sekarang :) dan saya taknak hilang persahabatan tuh dalam percintaan ni. I Love You so much <3 Muhammad Rasyid bin Rosidi, will you marry me ? :)



No comments:

Post a Comment