Saturday, August 6, 2011

senyum


Senyum, tak perlu kata apa apa.

Betul lah, kalau dah senyum, tak payah kata apa-2,
tak payah fikir apa-2,
everythings gonna be fine ryte ? :]



Classmate : Paos, kau memang suka merah ya ?

Ahaaa, tak pernah sedar pun yg aku suka merah.
Hakikatnya, aku sebenarnya sangat suka shawl ni.
Sebab aku tak pernah stick to one favourite colour.
Even i dont know why, haha.



Khai : Apa lagi kau nak paos ? Semua aku boleh bagi.

Haha, quiz maths last week.
Miss kata GOOD sebab dapat mark macam tuh.
Kalau dulu-2 waktu sch rendah kan cikgu suka bagi banyak-2 bintang kalau markah kita tinggi.
So dah dekat Uni neh aku nak demand sikit lah,
bukit matahari bunga even dinasour pun aku minta, haha.
Rindunya sekolah :')



SiDomo is hearing a mp3.
Duit masih tak cukup nak beli mp4, kesiannya Faros ni.
Mp3 pun okayy lah :)


Cari baju raya dia, atlast found it !
Cepatnya masa berlalu, adik aku si Amai ni dah besar panjang dah :)
Dulu setakat mandi tidur sama-2 pun tak heran, haha !

No comments:

Post a Comment