Friday, August 12, 2011

enough tired


Ghahhh ! Firstime aku balik tiap minggu. Haha.
Ramai jea yang dah bising, berdikari lah sikit, itu lah ini lah.
Sorry sebab berdikari tuh sangat lah bukan aku,
and yess aku memang tak boleh duduk asrama lama-lama.
ANAK IBU, very suitable title for me, thank you :)


And first time juga balik rumah stop kat Seremban.
Sebab before ni memang naik bus straight to KL non-stop.
Ni semua sebab budak comel Aziemah Arif tuh punya pasal,
dia rindu kita so kita kena lah teman dia balik dari SM SAINS REMBAU ke BANTING.
Aku sayang dia sangat so dengan rela hati aku teman dia hihi ;)


Meet my Aziemah :)
Taktahu kenapa muka budak ni suci sangat, HAHA !!


Its funny bila dengan sukahati kitorang lepaskan 2 train begitu sahaja just because of nak tangkap gambar banyak lagi, hihi.
Okayy bila kitorang dah berdua ni lah jadinya, habis full memory camera.
Rindu pula waktu sekolah dulu, selalu jumpa budak ni.
Okayy stop cerita rindu rindu ni.


Holding one's another name tag, alaaa comelnyaaa :) hihi.
Aku taktahu kenapa aku rasa name tagdia lagi cool dari aku punya,
alah jealous lah pula, ish !



Okayy enough tired and need to back home ASAP !
Thanks aziemah, i do love you much :)



No comments:

Post a Comment