Saturday, August 27, 2011

bila dah nak raya,


Raya tahun ni kadang aku rasa akan jadi seronok, kadang tidak.
Entah, aku sendiri tak tahu kenapa.


Terima kasih kepada AMAI adik kesayangann sudi teman aku cari bahan nak buat kuih raya :)
# pehh ibu yg buat, aku belikan jea hihi.
seronok shopping dengan budak-2 lelaki, seronok !



Aku doa, raya tahun ni lebih bermakna dari tahun lepas.
Kebahagiaa yang aku dapat tahun lepas memang seronok :)
Even tahun lepas buka raya jea nak trial, still tak pressure hihi.
Tapi tahun ni buka cuti raya jea terus FINAL, tak biasa lagi, so kena kerja keras sikit .
GO FAROS ! ;D




Jujur, raya tahun ni buat aku semakin rindukan dia :')
Sangat-2 rindukan kau Arwah.
Al-Fatihah :)


# Nanti kita buat post special pasal raya ya ? Untuk mohon maaf hihi.
LOVES, PAOS :)

No comments:

Post a Comment