Thursday, August 25, 2011

back to school


Pagi-2 selalu kalau datang sekolah mesti aku sorang jea dalam class,
Faros Faizdnor memang jarang datang lambat :)
Tidur kejap, buat homework yang memang selalunya tak siap, beli sarapan.
Tunggu KYLA datang sekolah nak bergossip.

Okayy jelas dan nyata niat aku ke sekolah nak bergossip sebenarnya.
 Tunggu pukul 9am baru boleh buka kipas,
sebab tuh aku suka SMK BANTING neh :D
Belajar && belajar even aku rasa aku tak belajar mana pun dalam class.
Okayy tiba-2 dah balik ?
Wowwww cepatnya :) haha.

MOMENT YANG AKU PALING TAKKAN LUPA SELAMA DI SMKB :
1. Kena panggil dengar ceramah sebab couple. BEST MOMENT !
2. Kena marah sebab bawa masuk air dalam Lab, aku budak degil yess ;)
3. Ponteng sekolah lebih dari 10 hari, memang degil !
4. Makan dalam Lab waktu bulan puasa, aku diharamkan berpuasa, so kena lah juga makan. Haha !
5. Cinta monyet yang sangat comel :) Dear Rasyid, hii.
6. Friendship yang mengajar erti kehidupan :)


Alahh paos, post pasal sekolah dia rindu lah tuh.
Haha, memang, sangat rindu.

No comments:

Post a Comment