Friday, April 29, 2011

contest semua tentang 4 !


Thanks babyMoyy (:

4 PERKARA DESCRIBE ABOUT YOURSELF
- Kuat makan
- Sangat suka berangan
- Hati batu * sangat sukar jatuh cinta
- Tak reti up-to-date with fashion


4 NAMA MANJA KAMU
- Angah
- Paos
- Deknor
- BabySayangg


4 PERKARA BAIK YG KAMU BUAT HARI INI
- Selawat sangat lama lepas solat subuh pagi tadi
- Meminta maaf dengan seseorang
- Senyum seikhlas hati kepada seseorang yg aku mulai membencinya
- Wearing a baju kurung, ayunya ! Haha.


4 TEMPAT YG NAK SANGAT PERGI
- Korea
- Mekah
- Paris
- Pulau Redang


4 BENDA WAJIB BAWA KALAU KELUAR
- Phone
- Purse
- Bedak
- Diari
* And semua paos sumbat dalam beg hihi ;)


4 PERKARA TERAKHIR KAMU BUAT SEBELUM JOIN CONTEST INI
- Makan nasi campur * lama dah tak makan nasi ):
- Tengok phone ada miscall tak
- Serve cstmer yg sangat peramah
- Bergayut dengan boyprengg saya <3


4 ORANG PALING KAMU SAYANG DI DUNIA INI
- Puan Faudziah ibu tehebadd
- Faros fazlin kakak yang bijak
- Faros Fadzira adek yg best gila !
- Muhd Faros Akmar adek yg selalu ikhlas layan kerenah aku hii.


4 JENIS RAGAM MANUSIA YG KAMU JUMPA HARI INI
- Seorang bakal pekerja baru yg dtg interview dengan penuh sikap menunjuk-2.
- 2 orang despatch yg peramah.
- Seorang ibu yang sudah putus asa dengan anaknya.
- Seorang boss yang kacak tanpa uniform kerja.


4 MISI YG MESTI KAMU CAPAI DALAM TAHUN INI
- Continue study, aku dah sangat addict utk kembali belajar.
- Kembalikan berat ideal yg dahulu, ohh gemuknya sekrg ):
- Elokkan balik laptop kuning kesayangan tuh.
- Menjadi lebih berdikari sebab ramai tahu aku masih seperti kebudak- budakan.


4 HABIT BURUK KAMU
- Sangat suka bangun lambat, around 11am, hihi.
- Makan minum makan minum, perut buncit yeyyy !
- Tak suka gosok gaju, selalu keluar baju komot-2, haha.
- Susah nak mengalah, salah aku, kau minta maaf. Salah kau, kau juga yg minta maaf, hee.


4 PERKARA YG KAMU FOBIA
- Kucing.
- Dimarahi.
- Senggugut yg amat sangat !
- Lelaki kacak, hahaha.


4 SEBAB JOIN CONTEST INI
- Dah lama tak jawab tagg
- Memang kebuntuan idea nak update blogg.
- Kaa tag paos (:
- Eh sukahati aku lah apa sebabnya, haha.


Tagg contest ni kepda :
- Qida Diena Aufa SisQila

xoxo ;)

2 comments:

  1. aku ade ?! HAHA . ta penah aku bertag tag nih . pemalehhh ! HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. hahaha,,cke anw 4 ragam mnusia yg last tuh...hihihi...n perkara yg fobia..yg last 2,,huhu..mmg pon,,lw nmpk laki cm 2..teros jd sawan,,hoho..

    ReplyDelete