Friday, April 29, 2011

Bila saya sebut cinta #2

* Abaikan post ni, aku terlalu merindui dia



Kitorang sangat gemar berutus surat & kad. Kalau masuk bilik paos, banyak kotak-2 yg paos simpan hadiah & kad. Tp, ada 1 kotak khas, brg-2 dalam tu semua pengirimnya adalah dia.


Aku selalu fikir negatif, aku selalu gelak kuat-2, aku selalu pakai seluar jeans, aku selalu kutuk-2 orang yg tak suka aku, aku selalu bercerita dengan eksaitedd.


Dia selalu fikir positif, dia selalu senyum-2 je, dia selalu pakai seluar sleck, dia selalu sabar & buat baik dekat org yg tak suka dia, dia selalu mendengar.


Banyaknya perbezaan ! Tapi aku rasa sbb perbezaan tu juga hubungan ni kekal sampai saat ni. Percayalah, dia seorang kawan yg baik.


' Knp diorg amek SPM ulangan ? Gagal lah tu dulu-2 '
' Paos, tak baik lah. Entah-2 diorang sakit ke dulu, eksiden ke, siapa tahu ? '


Dia tak banyak cakap sangat. Tp bila kitorang bersama, ramai cakap ' Cerianya Zah bila dengan Paos '.  Dapat dengar dia gelak dengan kuat, dapat lihat dia senyum dengan manis, hati ini seolah-2 berada di taman bunga. Ohh bahagianya !




Kitorang tak banyak gambar bersama, sebab Zah bukanlah org yg suka merayau mcm aku ni, Hii. Ayat ni kitorang pegang dari dulu sampai sekarang ' KAWAN BAIK BUKAN LAH KAWAN YG BAIK DGN KITA, TP KAWAN YG MENJADIKAN KITA BAIK '. Kitorang nak jaga title BFF ni baik-2. Sebab aku takboleh nak sayang org lain mcm mna hati ini dah sayang dia <3

No comments:

Post a Comment