Tuesday, August 30, 2011

2011


Esok raya ? Cepatnya masa berlalu.
Jujur aku katakan, tahun ni ibadah aku pada bulan ramadhan tak sebanyak mana.
Entah mana pergi usaha-2 aku macam tahun-2 lepas ?
Manusia, bila dah takde baru nak ingat . Ni aku.


Subhanallah, aku berdoa tahun depan aku masih boleh rasa nikmat Allah ni sekali lagi :')


And sekarang jam dah menunjukkan pukul 3.40 pagi.
And baju raya aku masih tiada, BELUM SIAP.
Cool kan tak siap lagi ? Haha, dah biasa ;)


Gambar raya tahun lepas,
Bila tah nak kurus aku ni, adoyyy.
So here i am to wish all of you Happy Eid Mubarak.
Kita lupakan segala kesalahan dan saling bermaafan.
Tiada yang lagi sempurna selain hubungan yang indah :)
Minta halal segala hak orang yang telah diambil.
I do love you all ,

Jujur, ramadhan kali ni mengajar aku menjadi sesorang yang lebih baik , mungkin.

No comments:

Post a Comment