Sunday, June 19, 2011

ohh Malacca !


Pheuww pheuww dah bersarang betul blogg Paos neh kan ?
Maaf kawan-2, hampir sebulan tangan ni tak meng-update blogg.
Kesibukan minggu MDS, assigment, dll hihi.
Ada juga minggu yg dapat balik rumah, pun tak sempat update.
Maaf ya ? Keseronokan dapat balik rumah melampaui batas sehingga lupa kat Ceritafaros ni, wee.

Jopp mula bercerita !


Meet my classmates :)
Kitorang student AC110 1E.
Budak part 1 diploma Perakaunan kat sini ramai sangat, 
sampai class paos around 35 orang 1 class. Ramai && mampat --'


Aku tak sempat nak pusing Melaka ni lagi even dah sebulan aku duduk sini, haha.
Minggu first Ada MDS ( Minggu Destini Siswa ),
so if ada waktu free jea kitorang habiskan dengan tidur yeyyy ! Haha.
Qada' tidur untuk tidur yg tak cukup sepanjang MDS.


Minngu kedua dah start belajar, paos amek 6 subject termasuk Koko.
Ohh ya, jumaat lepas paos balik rumah.
First time balik naik bus, ohmaiii bangga betul :D haha.
Sebab sebelum ni balik jea ayah ambil, cett tak berdikari langsung.


Orang kata, kat Melaka ni makanan paling sedap dia AsamPedas.
Tiba-2 satu hari tu aku sangat teringin makan asam pedas.
Teringin sampai nak suruh ibu datang Melaka bawa asam pedas semata-mata haha.
Tapi akhirnya aku dapat juga makan Asam pedas atas belas ihsan seorang rakan aku yg rumahnya sangat dekat dengan Uni kitorang.
Mak dia bawa berbungkus-2, seronok betul ! :D hihi.


 See ? Eksaitedd melampau ;) haha.


Ohh hari yuh balik Banting tak sempat jumpa kawan-2.
Serious rindu semua );
Till this cerita Paos, nanti paos update lagi. Bye everyone :) Loveyou.


No comments:

Post a Comment