Saturday, April 16, 2011

tagged,


1. Apakah nick name anda ?
Faros, paos, angah, deknor, ross, adek, baby :)


2. Anda seorang yangg ..?
Kuat makan, kuat tidur, kuat nangis.


3. Insan teristimewa ? Describekan knp dia teristimewa dimata anda.
Yea nak tahu knp ? Sebab dia suka buat saya tersenyum&&  menangis :)
Sebab dia suka cakap saya cantik walaupun kenyataannya saya sedang serabut tika itu,
Sebab dia sudah sedia teristimewa di mata saya :)


4. Lagu kesukaan anda ..?
Lagu duet by rain * sorry taktahu tajuknya HAHA,
All JB's song yeaaa ! :D


5. Makanan kesukaan anda ..?
Nasi goreng cina tanpa sayur,
Betul ! aku sangat sukakannya ! :D


6. Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda ..?
Phone, purse, bedak.


7. Kali terakhir anda menangis dan kenapa ?
Minggu lepas,
kerana aku merindui segala-2 yang ada di banting,
TERLALU RINDU, FULLSTOP.


Thanks adek syeraaaa sayangggg :)
Angah tak busy, hii, lebbiyuuuuuu ! <3




No comments:

Post a Comment