Thursday, April 21, 2011

ohh perut


Kawan kawan, rindu faros tak ?
Hee maaf lah akhir-2 ni aku jarang sangat update blogg,
Masa && tempat tidak mengizinkan ;)


Back to story,
Akhir akhir ni, perut aku mengalami sakit yang amat sangat !
Kerana ?
Aku jarang bagi dia makan, haha.
Sampai sakit nya, effect kepala aku. Ohh tidak :'(


Aku tak makan bukan sebab diet, ohh langsung tidak !
Aku mempunyai masalah tersendiri.
Sedangkan nak masukkan makanan dalam mulut pun aku tak mampu,
sedih weyyy ): kesian perut aku.


Sehari aku cuma makan 3 keping roti gardenia && setengah botol air mineral.
Kenapa ? Aku sakit.
Tapi, kejap lagi mesti sembuh !
Sabar ya perut ?
Bila semua dah okayy, aku bagi kau makan puas-2 :')




Air ni je yang selalu mengubat sakit perut aku, ohh )':


No comments:

Post a Comment