Friday, March 11, 2011

tagged


1) Adakah anda rasa hot ?
tak lah. kedai saya ada aircond :)


2) Upload gambar wallpaper/pic yang anda guna sekarang.


3) Cerita pasal gambar.
profile picture di FB (: kalau korang semua nak tahu,
paos memang teringin nak jadi rabun.
yea i mean teringin nak pakai speck.
but mata faros sangat lah elok alhamdulillah :)
so aku cuma mampu memakai cermin mata utk mngkap gmbar jelah, hii.


4) Bila kali terakhir makan ayam?
semalam, faros makan ayam goreng.
location : McD JJ Bukit Tinggi.
Seriously aku suka ayam goreng dia :D


5) Lagu terakhir yg anda dengar .
Pray by Justin Bieber.
Favourite :)


6) Apa yg anda fikir selain menyelesaikan tag ini?
Bila boleh balik rumah neh ?
aku dah mengantuk lahhh, nak tidur =='
bila result SPM nak keluar ?
bila aku boleh duduk banting tuh takpayah balik klang lagi ?
bila boleh jadi kurus ? haha.


7) Selain nama sendiri, anda di panggil apa?
paos
ross
dekno
angah
adek


8) Tag 8 orang
tak tahu lah nak tagg sape.
semua yg aku nak tag orang lain dah tag.
haha.
all my followers lah ;)


xoxo :)

    No comments:

    Post a Comment