Sunday, January 2, 2011

welcome 2011 (!)

pelik, bila tengok calendar hari ni, 3 JANUARY 2011.
ouh ya, tahun untuk aku ambil result spm yang entah berapa aku dapat :(
another year getting older,
another year to trought a lot of happiness *
i wish !
another year to become more matured.
another year to going far far away from home * if i got UNI.
another year to love my number 1 boyfie rasyid sayangggg (:


guys, jum recape what i'd done on 2010.

JANUARY 2010 :
sekolah bermula. and i was in form5. ready to SPM.
school is awesome ! :D


FEBRUARY 2010 :
muncul si pembuat khabar angin yang nak menhuru harakan keadaa
n.
WTH of you ? hahaha.


MARCH 2010 :
meet cikgu yang hensem ever and i'd fallin in love with him, hahaha. en imran pisri (;
result UB yang baguss membuatkan aku semakin rajin belajar !


APRIL 2010 :
cikgu termizi berkahwin membuatkan aku bercita cita utk mlakukan perkara yang sama.
haha, am i crazyy ? a lil bit.

MAY 2010 :

the stupid thing ever i had done !
wanna brake up with him, but tak jadii. haha, stupid me !

JUNE 2010 :
keseronokkan perhubungan persahabatan (: buat pertama kalinya aku rasa sangat memerlukan MUHD NAZHIF ZARFAN, haha. result PPT yang sememangnya mnggembirakan hati :)

JULY 2010 :
umur semakin meningkat, && aku sudah layak mengambil SPM.
bulan ya
ng sangat sangat memerlukan sokongan NURUL ZAHIRAH di sisi.

AUGUST 2010 :
pressure datang && datang tanpa sedikit perasaan pun mahu meninggalkan aku.
BELAJAR MENERIMA, ouh yeah, terima kasih ARWAH SHAZNI :')
aku menjadi orang yang lebih kuat pada bulan ini.

dan aku berharap, bulan seperti ini takkan datang lagi. i wish !

SEPTEMBER 2010 :
hari raya muncul (: study study study untuk trial !
MUHD RASYID, peneman setia di sisi. ouh ya, i love you (:

OCTOBER 2010 :
rakan yang sangat aku sayang pergi tinggalkan kami,
buat selama lamanya. Alfatihah :'(

NOVEMBER 2010 :
real war begin ! SPM is gorges ! ohoyyy ;)

DECEMBER 2010 :
berusaha mencari wang perbelanjaan dengan menggunakan kudrat se
ndiri.
dan juga, sudah tidak bergelar pelajar sekolah lagi.
ini yang paling aku benci ! hahahahaha.


just a simple life which full with happiness and sadness.
2010 learn me a lot of thingsss.
i found my true BFF, my true sweetheart, my true listener.
RASYID ZAHIRAH : i love both of you muchly ! you know that ryte ?
ADIB KYLA : both of you my true BFF. tengss a lot :)
HISYAFIKA ADIBAH : yahh, pemberi semangat yangg sangat hebadd !
AZIEMAH AZYAN NAZREENA : always with me when i need you alls. thank you,
RAVARO : the best family ever and ever !
GAMMA : suka duka, kita tet
ap belajar bersama.



im sorry to anyone that i had enter their life without permission,
than make their life more SUCKS !
hahaahha, i just can say, IM SORRY.
wish that my 2011 will more colourful and meaningfull.
wish too that i will more close to ALLAH (:
goodbye 2010, welcome 2011.



kehadiran dia dalam hidup aku merupakan kenangan paling manis untuk 2010.
(:


No comments:

Post a Comment